- الفتاة في الجنوب ♥

Alla inlägg den 1 november 2010

Av emelie wallin - 1 november 2010 23:16

  

ursäkta emma att jag snor din idé, men det är nog fler som har så..


Tänkte testa något nytt, nämligen ''veckans blogg''

jag väljer ut en blogg per vecka, som håller på mellan måndag o Söndag,

alltid en ny blogg, varje vecka

vill du bli veckans blogg?

  • komentera då inlägget, glöm inte att skriva din blogg! så jag kan kolla den.
  • efter en vecka, bedömer jag; hur mycket du uppdaterar den veckan..
  • för en extra chans o vinna, ge tips då vad jag kan skriva om i min blogg!
  • sedan får vinnaren, ett inlägg i min blogg + en länkling

Lycka till !   


Av emelie wallin - 1 november 2010 22:38

sitter på en halv pumpad madrass i systers sum o lyssnar på musik ;)

var på stan med farmor idag, fick med mig en kläning till Lotus på onsdag ;)

hihi, världens bästa farmor man har :D

sedan träffa Amanda, kolla lite runt på stan, sedan köpa biljett till Lotus :D

väldigt kort inlägg nu, kanske bloggar mer ikväll.


Pease 'N Love

Av emelie wallin - 1 november 2010 10:21

sitter i köket, o känner mig lite stressad ..

blir väldigt kort inlägg, för måste klä på mig,

idag går jag ner till stan med farmor, o jempa..

sen efter blire Amanda på stan :D bättre blir det inte.

aa, skriver mer ikväll, känner mig skit stessad, ska gå till farmor om

30 min! O jag har inte ens klätt på mig eller platta håret :o

får nog bli tofs idag ;)


Pease 'N Love

Av emelie wallin - 1 november 2010 00:30

ny månad..

nya svek..

nytt löfte..

nya kompisar..

nya inlägg..

nya tårar..

ny glädje..

Av emelie wallin - 1 november 2010 00:24

Söndag, eller jaa måndag. Vilket skulle betyd skola idag, men inte denna vecka, vi kör med lov istället :D

har redan fixa lite planer för veckan, eller halva veckan iaf..


Måndag; stan med farmor, sedan Honey Amanda o träning

Tisdag; .. träning på kvällen

Onsdag; Honey, Amanda LOTUS ! :D

Torsdag; Amanda :*, träning (kanske)

veckans halvplaner än så länge, fifan :)


Peas 'N Love

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Andra språk i bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards