- الفتاة في الجنوب ♥

Alla inlägg den 20 november 2010

Av emelie wallin - 20 november 2010 20:25

ojj ganska länge sedan ett inlägg kom förbi o titta in i min blogg..

jag har verkligen inte hunnit, o jag kommer inte blogga så mkt mer på ett tag..


Då jag nu börja åttan, o det närmar sig jul.

känns pressen mer inför betygen.

Jag måste hitta orken o kraften för att skriva, den är inte funnen än..

o nu känns det som innan jul o vi får våra betyg, satsar jag verkligen allt!

vill verkligen inte hamna under med ig någonstans! Never in my life..

men ni vet väl alla hur det gick på matteprovet sista, eftersom det finns folk som gör narr av det typ varje dag.. så för att inte gå till ruta ett är skolan verkligen allt!

Men kommer kanske slänga in ett inlägg då o då, när jag har tid osv.

När jag väl bloggar nu så kan jag ju skriva hur det gått på matcherna idag!

Göksten vs. Irsta 20-11

Göksten vs. Norrköping, emh jag resultat.. vi vann iaf med två bollar ;)

Nu är man ceaper igen ;D


Nästa helg blir det inget bloggande då jag är på cup i Karlstad?


PEASE 'N LOVE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Andra språk i bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards