- الفتاة في الجنوب ♥

Alla inlägg den 11 november 2010

Av emelie wallin - 11 november 2010 20:17

jaa, rubriken säger ganska så mycket faktist.. sitter o pluggar för fulla muggar, här, inte kul alls! men det måste..


Har vart väldig dålig på att uppdatera o ber om ursäkt för det..

men jag har inte hunnit, mycket som pågår nu asso. men det behöver vi inte gå in på ;) hihi..


Som sakt sitter jag o pluggar så det snart ryker ur öronen av infomation..

imorgon börjar man dagen med SO prov, kan nästan allt 'stolt'

men sen har man också runt 20 spanska ord som jag börja att blugga på idag, kan erkänna att jag har vart ganska så slarvig.. (N)

har ju dock hitta en sida som hjälper mig o plugga, eller jaa ni kanske har titta in på den tidagre men inte jag, så om ciruks en timma har jag setta o plugga spanska i 3 timmar, ojojoj men måste nog forsätta plugga nu, så jag hinner med allt!   

slänger in en bild som jag kan bjuda på, jag just nu i pluggdressen :D

ser ut osm värsta geeken men jag orka inte hålla på o sitta o ta massa bilder

PEASE N' LOVE

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Andra språk i bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards