- الفتاة في الجنوب ♥

Alla inlägg den 6 november 2010

Av emelie wallin - 6 november 2010 20:36

idag har man vart hos farmor, fick lite käk där :D

sedan så gick man hem o fick se en Amanda i trapphuset, lite frusen o väntandes på mig (a)

Sedan chilla vi lite framför TV:n, sedan tog vi bussen ner till stan o satte os på First Coffehous med hallonsmoothie, muma!

Sedan fick besök av några vid bordet, som T.ex min gamla klasskompis Conelia, o hennes pojvän med mera,

Sitte o kolla på ''så mkt bättre'', det är sjukt kul program!

-gillart starkt!

snart kommer mamma o pappa med lite käk, känner mig lite tjockis faktist, för i Torsdag åt jag American Pizza, o dag vet jag inte alls vad katten släppar din, det vill säga min kära mor ! ;)

haha, men nu ska jag dega lite i sova, o imorgon blir det fara till skogås, o kolla på Jempas (min syster) o mitt lag cup. Så imorgon kväll kommer veckans blogg upp i rutan! kolla då!


Pease N' Love

Av emelie wallin - 6 november 2010 12:23

rubriken säger allt!


Igår var man på guifmatch (guif vs Ystad If hf)

Guif vann med STORT :D

-Eskilstunas stolthet

Gick dit med Amanda som sakt, men träffa o satt med Ida, Felicia och Jennifer!♥

gick sedan till Ming o åt, super gott!


Sitter i soffan o degar, är jättetrött, orkar typ inte gör något idag, men måste till Amanda sen o hämta mina saker jag glömde. Ska proppa i mig massor med vitaminer nu, så jag blir lite bättre, hoppas jag. Men nu ska jag nog gå o ta mig en macka eller något, har inte ätit frukost än faktiskt..

hihi (y)


Pease N' Love

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Andra språk i bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards