- الفتاة في الجنوب ♥

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

FÖRKYLD ♥

Av emelie wallin - 6 november 2010 12:23

rubriken säger allt!


Igår var man på guifmatch (guif vs Ystad If hf)

Guif vann med STORT :D

-Eskilstunas stolthet

Gick dit med Amanda som sakt, men träffa o satt med Ida, Felicia och Jennifer!♥

gick sedan till Ming o åt, super gott!


Sitter i soffan o degar, är jättetrött, orkar typ inte gör något idag, men måste till Amanda sen o hämta mina saker jag glömde. Ska proppa i mig massor med vitaminer nu, så jag blir lite bättre, hoppas jag. Men nu ska jag nog gå o ta mig en macka eller något, har inte ätit frukost än faktiskt..

hihi (y)


Pease N' Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie wallin - 20 november 2010 20:25

ojj ganska länge sedan ett inlägg kom förbi o titta in i min blogg.. jag har verkligen inte hunnit, o jag kommer inte blogga så mkt mer på ett tag..   Då jag nu börja åttan, o det närmar sig jul. känns pressen mer inför betygen. Jag måste ...

Av emelie wallin - 11 november 2010 20:17


jaa, rubriken säger ganska så mycket faktist.. sitter o pluggar för fulla muggar, här, inte kul alls! men det måste..   Har vart väldig dålig på att uppdatera o ber om ursäkt för det.. men jag har inte hunnit, mycket som pågår nu asso. men det ...

Av emelie wallin - 8 november 2010 06:15


Efter en vecka med lov, åker skolan till en gång. Några till veckor innan Jullov Idag är det skola, o sedan träning.      jag väljer ut en blogg per vecka, som håller på mellan måndag o Söndag, alltid en ny blogg, varje vecka vill du...

Av emelie wallin - 7 november 2010 20:10

idag har man träffa farmor, farfar, Malin, Tommy o THEO! :D men iaf, till det intressanta, nömligen veckan blogg!!   veckans blogg är....   http://bloggisemma.bloggplatsen.se/   för er som inte vann, var med o tävla imorgon, alltså v. 4...

Av emelie wallin - 7 november 2010 08:47

jag börjar faktiskt bli bättre, hoppas jag ! men jag kom underfull med att det börja med att jag inte kunde prata o det berode på Lotus, vi skrett fast vi sjöng.. o vilket gjorde mig väldigt hes då. Amen, det börjar som sakt lätta, riktigt skön...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Andra språk i bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards